Kartopu Sözleri - Çağrı Sinci

[Verse 1: Çağrı Sinci]
İşte bazen öyle uçmak isterim de maalesef ki yok kanatlarım, yok kanatlarım
Bu yolda çok sabahladı zavallı göz kapaklarım
Cebimde yol param hazır birkaç demir, birkaç kâğıt ve bir galaksi atlası
Birkaç resim, birkaç hayal, biraz dayan, biraz dayan ki cihaz yolda kalmasın
Yüküm ağır, yüküm bi' ton, yüküm kafam onu da beslice'n ki conta yakmasın, en
Zor zamanlarım biter duvarlar yanınca
İstanbul kesin daha güzeldir yukar'dan bakınca
Kollarında cam kırıklarıyla
Bi' gün bi' şarkı dinlice'n kulakların kanı'cak
Bi' kartopu sürüklerken inanmış karınca
Bu bir silahtır bütün sular buharlaşmadıkça
Kartopu dediğin nedir ki fırtınalı bi' kış gününde sarp bi' yamaçtan süratle yuvarlanmadıkça

[Nakarat: Çağrı Sinci, Çağrı Sinci & Aysu Çöğür]
Benim sizden gizlediğim, bi' bildiğim vardı
Bi' gün yazıp bi' yere sakladım ve sonra unuttum
Şimdi gözüm dorukta
Düşen bi' bulutta, hevesle bekledim kışı
Çığlık atmak için önce söndürüp ışığı
Çığlık! İçinde barındırır çığ


[Verse 2: Çağrı Sinci]
İşte bazen öyle uçmak isterim de söyledim ya yok kanatlarım
Oysa vardılar, kırıldılar, yok oldu tüm pırıltılar, bu duyduğum fısıltılar nedir?
(Duyduğum fısıltılar nedir?)
Biraz durun, biraz durun rüya gibi uçan şu yıllarımdan istihkak verin
Rotam da belli değil, not almadım ben hiç
Bu sevmediğim bi' iş (bi' iş, bi' iş)
Bi' işaretin peşindeydim; bi' gün uyandım bi' baktım boğaz yemyeşil
Ben bir garip otostopçuyum hayat yolunda
Sen istediğini söyle, kolay kolay yorulmam
Seni de götürürüm benimle tutarsan kolumdan
Yalnız hiçbi' hâlükârda bur'da durmam
Bu insanlar kahraman zannederken şarlatanları
Çocuk kanıyla papuçlarını parlatanları
Coplanırken, gazlanırken insan hakları
Bi' tek kalem, bi' çift kanat yıkar saltanatları!


[Nakarat: Çağrı Sinci, Çağrı Sinci & Aysu Çöğür]
Benim sizden gizlediğim, bi' bildiğim vardı
Bi' gün yazıp bi' yere sakladım ve sonra unuttum
Şimdi gözüm dorukta
Düşen bi' bulutta, hevesle bekledim kışı
Çığlık atmak için önce söndürüp ışığı
Çığlık! İçinde barındırır çığ





Kar Topu Sözleri

Yorumlar

Daha yeni Daha eski